Zijn de newborn hoezen geschikt voor elk model newborn set?
Zeker! Ze passen op zowel de oudere modellen, als op het allernieuwste model newborn set voor de Tripp Trapp kinderstoel. Heb je het oudste model newborn set en lijkt het alsof de gordeltjes niet door de hoes passen? Hiernaast een handleiding voor hoe je de gordeltjes eenvoudig los klikt.

Zijn de kussensets in combinatie met de houten beugel te gebruiken?
Ja, dat kan. Ook als je geen kunststof rugsteun gebruikt, is het ruggedeelte van de kussenset makkelijk aan de stoel te bevestigen dankzij het klittenband.

Is de newborn hoes bedoeld als vervanging van de originele bekleding? 
Deze hoezen zijn bedoeld als bescherming van de originele bekleding van je Tripp Trapp newborn set.
Je gebruikt hem dus over de originele bekleding heen.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Als een artikel op voorraad is, wordt deze vrijwel altijd binnen 1-3 werkdagen verzonden, mits anders aangegeven. Als een artikel niet voorradig is, duurt het iets langer. De meest actuele levertijden vind je bij de artikelomschrijving van het desgewenste artikel. 
Artikelen uit één bestelling worden altijd samen verstuurd. 

Ik zie op Instagram een print of kleur die ik mooi vind, maar zie hem niet terug in de webshop?
Wanneer een bepaalde print of kleur niet in de webshop staat, dan heb ik hem op dat moment niet op voorraad. Sommige prints zijn tijdelijk uitverkocht, andere krijg ik definitief niet meer.

Kan ik de hoezen en kussensets wassen?
Alle hoezen zijn geschikt voor de wasmachine. Het beste kun je ze wassen op max 40 graden, niet in de droger. Uiteraard wassen met gelijke kleuren.
De kussensets kun je het beste wassen op max 30 graden. Let op dat je het klittenband even vastmaakt voordat je ze in de machine doet, want anders kan je andere wasgoed beschadigd raken.

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer je de gewenste artikelen in je winkelmandje plaatst, zal het juiste verzendtarief automatisch verschijnen. 

Ik heb een klacht over een besteld product.
Ik vind het heel belangrijk dat je blij en tevreden bent met het aangeschafte product. Mocht je, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@ditishoudt.nl. We zullen samen zoeken naar een oplossing (bijvoorbeeld een nieuw product, of je geld terug). Meer informatie over rechten en plichten van koper en verkoper vind je in de algemene voorwaarden.

Kan ik gekochte artikelen ruilen? 
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Mocht je dit willen doen, stuur dan een mail naar info@ditishoudt.nl voor verdere instructies. De verzendkosten van het retourneren zijn voor de koper (per (brievenbus)pakket via PostNL). Meer informatie vind je op de pagina herroepingsrecht

Mag ik je teksten en foto's gebruiken? 
Alle foto's en productomschrijvingen zijn met veel liefde en aandacht gemaakt en geschreven door HOUDT. Mocht je gebruik willen maken van dit materiaal, dan verzoek ik je om vooraf contact op te nemen via info@ditishoudt.nl, en bij gebruik altijd je bron te vermelden. 

Mijn vraag staat er niet tussen. 
Stuur een mail naar info@ditishoudt.nl, en je vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

© 2020 - 2021 ditishoudt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel