Zijn de newborn hoezen geschikt voor elk model newborn set?
Zeker! Ze passen op zowel de oudere modellen, als op het allernieuwste model newborn set voor de Tripp Trapp kinderstoel. Heb je het oudste model newborn set en lijkt het alsof de gordeltjes niet door de hoes passen? Hiernaast vind je een handleiding voor hoe je de gordeltjes eenvoudig los klikt.

Zijn de kussensets in combinatie met de houten beugel te gebruiken?
Ja, dat kan. Ook als je geen kunststof rugsteun gebruikt, is het ruggedeelte van de kussenset makkelijk aan de stoel te bevestigen dankzij het klittenband.

Is de newborn hoes bedoeld als vervanging van de originele bekleding? 
Deze hoezen zijn bedoeld als bescherming van de originele bekleding van je Tripp Trapp newborn set. Je gebruikt hem dus over de originele bekleding heen.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
We verzenden 4 keer in de week, dus je hoeft nooit lang op je bestelling te wachten. 
Als een artikel niet voorradig is, duurt het iets langer. De meest actuele levertijden vind je bij de artikelomschrijving van het desbetreffende artikel. Artikelen uit één bestelling worden altijd samen verstuurd.

Ik zie op Instagram een print of kleur die ik mooi vind, maar zie hem niet terug in de webshop?
Wanneer een bepaalde print of kleur niet in de webshop staat, dan is die op dat momen niet voorradig. Sommige prints zijn tijdelijk uitverkocht, anderen komen definitief niet meer terug. 

Kan ik de hoezen en kussensets wassen?
Alle newbornhoezen zijn geschikt voor de wasmachine, op max 40 graden. We raden af om ze in droogtrommel te doen, met uitzondering van de teddystof. 
Uiteraard wassen met gelijke kleuren.
De kussensets kun je het beste wassen op max 30 graden. Let op dat je het klittenband even vastmaakt voordat je ze in de machine doet, want anders kan je andere wasgoed beschadigd raken.

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer je de gewenste artikelen in je winkelmandje plaatst, zal het juiste verzendtarief automatisch verschijnen. 

Ik heb een klacht over een besteld product.
We vinden het heel belangrijk dat je blij en tevreden bent met het aangeschafte product. Mocht je, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@ditishoudt.nl. We zullen samen zoeken naar een oplossing. Meer informatie over rechten en plichten van koper en verkoper vind je in de algemene voorwaarden.

Kan ik gekochte artikelen ruilen? 
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Mocht je dit willen doen, stuur dan eerst een mail naar info@ditishoudt.nl voor verdere instructies. De verzendkosten van het retourneren zijn voor de koper (per (brievenbus)pakket via PostNL). Meer informatie vind je op de pagina herroepingsrecht

Mag ik je teksten en foto's gebruiken? 
Alle foto's en productomschrijvingen zijn met veel liefde en aandacht gemaakt en geschreven. Mocht je gebruik willen maken van dit materiaal, dan verzoek ik je om vooraf contact op te nemen via info@ditishoudt.nl, en bij gebruik altijd je bron te vermelden. 

Mijn vraag staat er niet tussen. 
Stuur een mail naar info@ditishoudt.nl of laat een bericht achter via het contactformulier, en je vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

 

© 2020 - 2022 ditishoudt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel